سلام دوستان خوبی که پیج من رو میخونین ...

الان که دارم این مطالب رو مینویسم روبروی تلویزیون نشستم و هم مینویسمو هم این بین برنامه ماه عسل رو میبینم.نمیدونم خوشحال باشم که ماه رمضون داره تموم میشه یا ناراحت..

خوشحالی از این بابت که زنده بودم امسال و ماه رمضون رو به خوبی و پربرکت گذروندم و ناراحت که داره تموم میشه این ماه پرفیض...

یکی از دل مشغولی هایی که این روزها دارم آیندست.یعنی حس میکنم همه این معضل رو داشته باشن. یه جورایی بین اهدافم گم شدم.نمیدونم چی واسم خوبه چی بده...رشتم معماری هستش ولی اینجایی که هستم چون شهر کوچیکی هستش واسه خانوما کمتر کار پیدا میشه..یه موقع هایی با خودم میگم یعنی انتخابم درست بوده واسه انتخاب این رشته

خیلی بده که دقیقا توی نقطه عطف زندگیت به این برسی که آیا تا اینجا رو درست حرکت کردی یا همه انتخابات اشتیباه بوده..به هر حال دارم با خودم کلنجار میرم که یه راه درست رو انتخاب کنم ولی تصمیمات درست و پر ریسکی رو باید بگیرم واسه ادامه زندگی

امیدوارم شماهم همیشه درست ترین تصمیمو بگیرین واسه انتخابهای زندگیتون

در ضمن عیدتونم مبارک

موفق باشید و شاد