سلام به دوستای گلم

امروز نشستم روی مبل و دارم اومدن بارونو نگاه میکنم،اصلا باورم نمیشه که این موقع سال داره بارون میاد،وای خدایا شکرت ،خیلی شکر

چند روزیه سرما خوردم ولی حس بدی نسبت بهش ندارم،مدام عطسه میزنم ولی خوب این سرما خوردگی وسط تابستون واسم خوشایندتره از سرماخوردن توی زمستون

من یه دوست خیلی خوب دارم دارم که اسمش سامی هستش و از طریق یه بازی باهم آشنا شدیم،در مورد خیلی چیزا باهم حرف میزنیم.حدود ۸ ماهه که باهمیم ولی حس میکنم دوسش دارم و اونم دوسم داره و بهم گفتیم این حسامونو ولی خوب ما از هم دوریم خیلی دور و فقط یه بار همو دیدیم ولی یه حس خیلی خیلی خوب نسبت بهش دارم،یه دوست خیلی خوبه و فک میکنم یه دوست واسم باقی بمونه ،خیلی وقتا بهم انگیزه داده تشویقم کرده،خیلی بهش مدیونم ، شبیه خیلیا نیست و همیشه حسمو خوب میکنه فک میکنم لازمه هر کسی همچین دوستی داشته باشه،پسر یا دختر بودنش مهم نیست مهم اینه که به معنای واقعی دوست باشه ولی خوب مثل من هدفتونو گم نکنین و آگاهانه دوست پیدا کنید

موفق باشید دوستای خوبم